Kyllä vain – kuten monet teistä tietävätkin, meillä on Lime CRM:n desktop-sovelluksen ohella käytössä myös sitä täydentävä web-asiakassovellus. Se sopii kuin nenä naamaan yksinkertaisiin toimenpiteisiin, kun vauhti on päällä!

Esittelemme nyt joitakin uusia ominaisuuksia, jotka varmasti tuovat tarpeellisia lisätehoja työskentelyyn.

Jos web-asiakassovellusta ei ole teillä vielä aktivoitu ja pohditte, mitä siihen vaaditaan, asiasta löytyy lisää tietoa tämän postauksen lopusta.

Pidä myyntiputkeasi silmällä uuden vimpaimen avulla

Meillä on aloitussivullamme uusi vimpain, josta kaikki myyntiedustajat varmasti ilahtuvat! Uusi vimpain on myyntiputki, joka tarjoaa nerokkaan yleisnäkymän omista (ja yrityksen) aktiivisista diileistä sekä myyntiprosessin eri vaiheiden arvon. Palkki näyttää, missä suurin osa diilin arvosta on!

Helpota työskentelyäsi paremman hakutoiminnon myötä

Hyvä ja tehokas hakutoiminto on työskentelysi kannalta yksi Lime CRM:n keskeisimmistä ominaisuuksista. Siksi olemme jatkuvasti kehittäneet sitä, ja nyt voimmekin esitellä muutamia kauan odotettuja toimintoja:

  • Poistimme hakutulosten ryhmittelyn ja toimme tilalle pelkistetyn hakutulosluettelon. Tämä tarkoittaa, että luettelon yläpäähän tulevat aina haun relevanteimmat osumat tiedon tyypistä riippumatta. Olemme myös lisänneet mahdollisten osumien määrää 25:een jokaista objektityyppiä kohden, mikä antaa paremman yleiskuvan hakuosumista.
  • Mahdollisuus näyttää tietoja kahdella rivillä hakutuloksissa. Tämä mahdollistaa relevantimman tiedon esittämisen suoraan.
  • Puhelinnumerot, sähköpostiosoitteet ja verkkolinkit ovat nyt klikattavissa suoraan hakutuloksista. Tämä helpottaa työtäsi, kun tarkoituksena on esimerkiksi pelkkä soittaminen potentiaaliselle asiakkaalle.
  • Mahdollisuus näyttää ja etsiä tietoa valintakentissä.
  • Mahdollisuus näyttää oheistietoja suoraan hakuluettelossa sekä päivämäärien ja arvojen parempi muotoilu, mikä helpottaa esitetyn tiedon omaksumista.

Parempi yleiskatsaus oheistiedoista

Käytämme nyt samaa layoutia niin oheistiedoissa kuin haussakin. Tämä tarkoittaa, että voit esimerkiksi asettaa tietyn yhteyshenkilön puhelinnumeron näkymään suoraan yrityssivun oheistietoluettelossa, ja numero on sitä paitsi valmiiksi klikattavissa.

Toimenpiteet yhdistyvät oikeisiin henkilöihin ja diileihin yhdellä klikkauksella

Lanseeraamme uuden “ehdotukset”-toiminnon. Tämä tarkoittaa, että yhdistäessäsi jonkin toimenpiteen henkilöön ja/tai projektiin, Lime ehdottaa automaattisesti henkilöitä/projekteja, joiden parissa olet työskennellyt aiemmin. Tämä nopeuttaa huomattavasti toimenpiteiden lisäämistä!

Miten web-asiakassovelluksen saa käyntiin?

Jos Lime CRM on teillä käytössä omalla palvelimella, tarvitaan Lime CRM Serverin päivitys sekä pari tuntia kestävä aktivointi- ja käyttöönottokonsultointi. Lisäksi web-asiakassovelluksen käytölle asetettujen ehtojen on täytyttävä, mikä tarkoittaa, ettei käytössä saa olla postausoikeutta eikä myöskään kovin monimutkaisia käyttäjävirtoja. Jotta asia etenee ja saadaan varmistettua, että web-asiakassovellus toimii toivotulla tavalla, kannattaa olla yhteydessä omaan vastuumyyjään, joka auttaa enemmän kuin mielellään!

Jos Lime CRM on käytössä Lundalogikin isäntäpalvelimella, tarvitaan pari tuntia kestävä aktivointi- ja käyttöönottokonsultointi. Ota yhteyttä asiakastukeen, niin järjestämme konsultin auttamaan teitä aktivoinnissa!

Haluatko tietää enemmän?

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen ja otamme sinuun pian yhteyttä!