Kuinka voimme auttaa?

Sähköposti
tuki@lundalogik.fi

Chat
Napsauta oikealla alakulmassa

Luo & tarkista asia
Klikkaa tästä

Etätuki
Klikkaa tästä

Löydä vastauksia itse

FAQ-sivuiltamme löydät yleisimmät kysymykset (ja tietysti vastaukset niihin).

Etätukea

Joskus joudumme etäohjaamaan tietokonettasi, jotta voisimme auttaa tehokkaammin. Lataa TeamViewer-ohjelmisto klikkaamalla alla olevaa painiketta.

TeamViewer

Lataa tiedosto

Onko sinun ladattava tiedosto? Klikkaa linkkiä ja seuraa ohjeita!

Lataa tiedosto

Lataa Lime koneellesi

Valitse järjestelmä tästä

Lime Easyn uusin versio
Lime CRMn uusin versio
Lime CRMn edellinen versio

Oletko asiakas ja tunnet jonkun, joka on CRM-järjestelmän tarpeessa?
Vinkkaa siitä meille ja ansaitse kaksi leffalippua!

Vinkkaa meille!

“Lundalogikin asiakastuki on mahtava!
He ovat nopeita, osaavia, mukavia ja palaavat asiaan kuten lupaavat.”

Katrin Rosenblom, TM Progress AB

”Millään firmalla maailmassa ei ole Lundalogikia parempaa tukea. Vastaatte aina puheluihin, ratkotte useimmat pulmani oitis, ja muussa tapauksessa palaatte asiaan salamannopeasti”

Stefan Forsell, Svenskt skolfoto

“Tulette aina vastaan mukavalla, joustavalla ja ammattimaisella tavalla, kun tarvitaan apua Limen kanssa. Helpotatte työtämme uskomattoman paljon, ja voimmekin keskittyä siihen, missä itse olemme parhaita.”

Philip Scholtzé, Sensus Presentreklam AB

“Lupaavat vähän ja toimittavat paljon
– sitä minä arvostan!”

”Lundalogikin asiakastuki tuo lisäarvoa CRM-sijoitukseemme. He auttavat meitä kasvamaan käyttäjinä ja kehittymään järjestelmämme hyödyntämisessä.”

Anders Kantola, Elicit

“Olette ihan super, ei mitään valittamista.
Teidän pitäisi kurssittaa muita.”

Peter Eichenberger, Eurosweet AB

”Ensimmäinen yhteyteni Lundalogikiin oli vuonna 2004. Siitä lähtien olen integroinut ja ylläpitänyt Lime Easya ja kehittänyt sen hyödyntämistä kahdessa erilaisessa konsernissa. Kaikkina näinä vuosina olen saanut teiltä fantastista palvelua. Olette poikkeuksellisia! Ei koskaan eitä. Aina ratkaisuja. Aina mukavia.”

Jeanette Innala, Tourism in Skåne

Lime CRM -palvelimien päivitys kerran kuukaudessa

Voidaksemme tuoda asiakkaidemme käyttöön viimeisimmät järjestelmäversiot ja turvapäivitykset, päivitämme Lime CRM -palvelimia runsaan kolmen viikon välein. Päivityspäivä on aina torstai ja kellonaika 19.00-21.00. Tänä aikana teemme parannuksia järjestelmään, ettekä valitettavasti pääse kirjautumaan Limeen.

Alla nähtävissä tulevat torstait, jolloin pyrimme tekemään Lime CRM:stä aina vain tykimmän!
19/10 – 9/11 – 30/11 – 21/11

 

Tilaa tietoturvatiedote!

Me Lundalogikilla suhtaudumme tietoturvakysymyksiin vakavuudella ja toivomme sinunkin suhtautuvan samoin. Voit tilata tuotteidemme turvallisuusasioihin liittyvän ryhmätiedotteen. Toivomme, ettemme joudu koskaan lähettämään sinulle yhtään viestiä.. Tilaa tästä »