Tuki

Hoidetaan asiat kuntoon!

Asiakastuen puhelin:
+358 753 252 960

Sähköposti
tuki@lundalogik.fi

Chat
Napsauta oikealla alakulmassa

Luo tai seuraa tukipyyntöjä
Napsauta tästä ›

Etätuki – TeamViewer
Napsauta tästä ›

TUTUSTU ASIOIHIN MYÖS AINEISTOPANKISSAMME
tuki
tuki
tuki

Etätuki

Joskus nopean ja tehokkaan tuen tarjoaminen edellyttää etäyhteyttä koneisiinne. Voit ladata etätuessa tarvittavan TeamViewer-ohjelman alla olevista linkeistä.

TEAMVIEWER >

Lähetä tiedostoja

Jos haluat lähettää tiedoston palveLimelle, napsauta linkkiä ja toimi ohjeiden mukaan!

LATAA PALVELimeEN
heart
“Lundalogikin asiakastuki on mahtava!
He ovat nopeita, osaavia, mukavia ja palaavat asiaan kuten lupaavat.”
Katrin Rosenblom, TM Progress AB
heart
”Millään firmalla maailmassa ei ole Lundalogikia parempaa tukea. Vastaatte aina puheluihin, ratkotte useimmat pulmani oitis, ja muussa tapauksessa palaatte asiaan salamannopeasti”
Stefan Forsell, Svenskt skolfoto
heart
“Tulette aina vastaan mukavalla, joustavalla ja ammattimaisella tavalla, kun tarvitaan apua Limen kanssa. Helpotatte työtämme uskomattoman paljon, ja voimmekin keskittyä siihen, missä itse olemme parhaita.”
Philip Scholtzé, Sensus Presentreklam AB
heart
“Lupaavat vähän ja toimittavat paljon
– sitä minä arvostan!”
heart
”Lundalogikin asiakastuki tuo lisäarvoa CRM-sijoitukseemme. He auttavat meitä kasvamaan käyttäjinä ja kehittymään järjestelmämme hyödyntämisessä.”
Anders Kantola, Försäljningschef, Elicit
heart
“Olette ihan super, ei mitään valittamista.
Teidän pitäisi kurssittaa muita.”
Peter Eichenberger, Eurosweet AB
heart
”Ensimmäinen yhteyteni Lundalogikiin oli vuonna 2004. Siitä lähtien olen integroinut ja ylläpitänyt Lime Easya ja kehittänyt sen hyödyntämistä kahdessa erilaisessa konsernissa. Kaikkina näinä vuosina olen saanut teiltä fantastista palvelua. Olette poikkeuksellisia! Ei koskaan eitä. Aina ratkaisuja. Aina mukavia.”
Jeanette Innala, liiketoimintakehittäjä, Tourism in Skåne

Lime CRM -palvelimien päivitys kerran kuukaudessa

Voidaksemme tuoda asiakkaidemme käyttöön viimeisimmät järjestelmäversiot ja turvapäivitykset, päivitämme Lime CRM -palvelimia runsaan kolmen viikon välein. Päivityspäivä on aina torstai ja kellonaika 19.00-21.00. Tänä aikana teemme parannuksia järjestelmään, ettekä valitettavasti pääse kirjautumaan Limeen.

Alla nähtävissä tulevat torstait, jolloin pyrimme tekemään Lime CRM:stä aina vain tykimmän!
9.2., 2.3., 23.3., 23.4., 4.5., 15.6.

Keskustelemme kanssasi ilomielin. Täytä lomake, niin otamme sinuun piankkoin yhteyttä!

Tilaa tietoturvatiedote!

Me Lundalogikilla suhtaudumme tietoturvakysymyksiin vakavuudella ja toivomme sinunkin suhtautuvan samoin. Voit tilata tuotteidemme turvallisuusasioihin liittyvän ryhmätiedotteen. Toivomme, ettemme joudu koskaan lähettämään sinulle yhtään viestiä..
Tilaa tästä »