Kaksi pohjoismaista, skånelaislähtöistä IT-sektorin kasvuyritystä, Lundalogik ja APSIS, tiivistävät kumppanuuttaan. Yhteistyön on määrä vahvistaa yritysten asemaa Pohjoismaiden markkinoilla asiakkuudenhallinnan (CRM) ja asiakastietolähtöisen digitaalisen markkinoinnin saralla.

Kasvatettu yhteistyö tarkoittaa, että yritykset laajentavat palvelutarjontaansa ja tuovat suuremman, yhteisen tuoteportfolion pohjoismaisille markkinoille. Tarkoituksena on hyödyntää molempia Skånen tunnettuja tuotemerkkejä kasvun ja markkina-aseman tukemiseksi.

– Meillä on paljon yhteistä APSIKSEN kanssa. Olemme molemmat kasvuyrityksiä ja yrityskulttuurimme ovat samankaltaiset. Lisäksi tuotteemme täydentävät toisiaan. Myynti ja markkinointi ovat saman kolikon kaksi puolta, ja yhdessä voimme esittää asiakkaillemme lyömättömän tarjouksen, sanoo Lundalogikin varatoimitusjohtaja Lars Andersson.

Yritykset edistävät jatkossa asiakkaidensa markkinointia kiintein pakettihinnoin ja lähestyvät omia avainasiakkaitaan yhteisin myyntitoimenpitein. Toisiaan täydentävä asiantuntijuus ja tekniikka antaa asiakkaille mahdollisuuden käyttää omia asiakastietojaan tehokkaammin ja palvella sekä viestiä henkilökohtaisemmin.

– Haluamme tarjota markkinointi-ihmisille mahdollisuuden työskennellä integroidusti asiakastietojärjestelmien kanssa ja siten luoda olennaista, hyödyttävää ja hyvin vastaanotettua markkinointisisältöä. Kyseessä on hyödyllinen askel oikeaan suuntaan asiakkaillemme, jotka haluavat yhdistää työssään vahvan asiakkuudenhallinta-alustan tehokkaisiin digitaalisen markkinoinnin työkaluihin. Teemme yhdessä asiakkaistamme aikaansaavampia ja menestyvämpiä, tiivistää APSIKSEN toimitusjohtaja Anders Frankel.

Yhteistyön odotetaan avaavan parempia kasvumahdollisuuksia paitsi Ruotsissa myös muilla yritysten kotimarkkinoilla.