Mitä CRM oikein on?

CRM-järjestelmä eli asiakkuudenhallintajärjestelmä on tukiohjelmisto, joka auttaa hallitsemaan asiakassuhteita, löytämään uusia asiakkaita sekä luomaan myynti- ja markkinointistrategioita. Lisäksi järjestelmä tarjoaa sujuvia ratkaisuja asiakastukeen ja analyyseihin. Meille ja asiakkaillemme kyseessä on ennen kaikkea kokonaisuus – taloudellisesti kannattava ajattelutapa yhdistettynä fiksuimpaan älyteknologiaan.

Luo

CRM-järjestelmä toimii myynnin ja asiakassuhteiden rakentamisen tukena. Järjestelmä auttaa strukturoimaan myyntityötä, käsittelemään asiakkaita sekä tehostamaan asiakkuudenhallintaa.

Säilytä

Uuden asiakkaan hankkiminen on viisi kertaa kalliimpaa kuin vanhan asiakkaan pitäminen. Toimiva CRM-järjestelmä mahdollistaa hyvän asiakastuen ja tyytyväiset asiakkaat – jotka jäävät pysyviksi ja palaavat kerta toisensa jälkeen.

Syvennä

Analysoimalla tallennettuja asiakastietoja voit sopeuttaa kullekin asiakkaalle suunnatut sanomat ja tarjoukset. Asiakas saa oleellista informaatiota ja tuntee itsensä etuoikeutetuksi!

CRM-järjestelmämme

Miksi CRM?

Asiakasfokus ja ystävällinen palvelu voivat tietysti olla kunnossa ilman tietojärjestelmääkin.
Mutta siinä vaiheessa kun norsun muisti, Excel-luettelot ja muistilaput eivät enää riitä, selkeä järjestelmä helpottaa elämää (ja työntekoa).

miksi crm

Järjestystä peliin

Monille yrityksille juuri järjestys on keskeisin syy hankkia CRM-järjestelmä. Asiakkaat, yhteistyökumppanit, tavarantoimittajat – kaikki sidosryhmät – pysyvät ruodussa yhdessä ja samassa paikassa. Voit nukkua yösi rauhassa, kun asiakkaat ovat täydellisesti hallinnassa.

Lisää tehokkuutta

Kun kaikki tieto on tallessa yhdessä paikassa, työskentely tehostuu. Listat, tilastot ja raportit saadaan hetkessä esille. Kun aikasi ei kulu etsivän työhön, voit keskittyä ydinosaamiseesi!

Asiakasmagnetismia!

Hyvä asiakkuudenhallinta on asiakkaille iso ilo. Positiivisesti yllätetyt asiakkaat ovat tyytyväisempiä, jäävät pysyviksi ja vielä puhuvat muille lämpimästi kokemuksistaan. Parhaimmillaan uudet asiakkaat tulevat luoksesi kuin itsestään!

Miksi asiakas häipyy?

Lähde: U.S. Small Business Administration and the U.S. Chamber of Commerce.

CRM:n vaikutukset

Yleistä epäjärjestystä, katoavia asiakkaita ja tietoaukkoja työkaverin lopettaessa tai siirtyessä muihin tehtäviin? Ei kiitos! CRM-järjestelmämme auttaa sinua pitämään asiakkaat, kaupat ja projektit hyvässä järjestyksessä. Se todella kannattaa, sillä…

1. Asiakkaat ostavat sydämellään, eivät aivoillaan.

Laadukkaiden tuotteiden ja palvelujen tarjonta on valtava. Hintakilpailu on kivikovaa. Mitä tapahtuu, kun asiakkaat kokevat kaikkien vaihtoehtojen olevan samanlaisia?

  • Asiakas tulee aina valitsemaan ”parhaana” kokemansa yrityksen.
  • Kun hinta ja tuote ovat tasavertaisia, tunteet ratkaisevat.
  • Asiakas valitsee aina sen yrityksen, johon hänellä on emotionaalisesti vahvin side.

Ole helppo kumppani. Pidä lupauksesi. Yllätä iloisesti silloin tällöin. Apua saat CRM-järjestelmästämme. Sen monimutkaisempaa kilpailuedun saavuttaminen ei oikeastaan olekaan.

2. Asiakkaat puhuvat. Ja paljon.

Nykyisin asiakkaat tuppaavat puhumaan asiakaskokemuksistaan enemmän kuin koskaan, ja usein se tapahtuu verkossa.

  • Kun homma toimii kuten pitääkin, yleensä ollaan vain hiljaa.
  • Huonoa kohtelua saanut asiakas tuntee valtavaa tarvetta avautua muille. Vaarallista!
  • …mutta myös positiivisesti yllätetyt asiakkaat puhuvat! Ja se jos mikä on arvokasta.

Työskentele ennakoivasti panostaen sekä hyvään myyntitukeen että toimivaan asiakaspalveluun. Asiakkaat yllättyvät positiivisesti ja kirjoittelevat siitä. CRM-järjestelmä on oivallinen, edullinen ja tehokas tapa markkinoida.

3. Asiakastieto on arvokasta. Mittaamattoman arvokasta.

Mitä tapahtuu, kun osaston tehokkain myyjä päättääkin ottaa hatkat ja pistää oman puljun pystyyn tai lähteä kilpailijan leipiin? Ilman hyvää asiakastietojärjestelmää siitä kehkeytyisi melkoinen painajainen.

  • Tiedätkö, mihin asiakkaisiin kollegasi on ollut yhteydessä?
  • Mitä on sovittu ja luvattu?
  • Entäpä, jos asiakkaat lähtevätkin myyjän perässä uuteen paikkaan?

CRM-järjestelmän avulla pääset helposti perille siitä, mitä on sanottu ja tehty, milloin, missä ja kenen toimesta. Silloin viestikapula siirtyy juoksijalta toiselle ammattimaisella tavalla!

Haluan kokeilla heti!
onnistu crm

Onnistu CRM:n kanssa!

Mitä CRM oikein on? Mikä siinä on niin tärkeää? Mitä sillä voi voittaa? Julisteessamme on vastauksia keskeisimpiin kysymyksiin. Autamme sinua onnistumaan!

Meidän kanssamme saat CRM-investoinnista eniten irti

Kaikki saman katon alta

Toimimme yhden pysähdyksen periaatteella. Kehitämme, myymme, totutamme, koulutamme ja tarjoamme tukea täysin ilman välikäsiä.

Joustavuus/span>

Kun talosta löytyy kaikki tarvittava osaaminen, pystymme toimimaan nopeasti, henkilökohtaisella tatsilla ja joustavasti. Meidät saa haastaa!

Kokemus

25 vuoden CRM-kokemus ja yli 6000 ratkaisujamme ostanutta yritystä = mittaamattoman arvokasta ja ainutlaatuista osaamista.

Sitoutuneisuus

Me työskentelemme suurella sydämellä ja sitoutuneesti. Pidämme työstämme paljon, ja siitä hyötyvät myös asiakkaamme!

Lue lisää meistä